torsdag 18 februari 2010

Dålig Service och automater som inte fungerar hos Skype!

Mer problem Skype !

Skype drog 100 kronor, för en månad för abonnemang för telefoni över hela världen,utan att jag begärt det. Troligen låg något kvar i deras system,sedan jag för 7-8 månader sedan köpt en månad. När jag såg att de dragit 100 kronor för något jag inte ville ha,så sa jag upp det några timmar efter,det de dragit pengarna,varefter jag fick ett e-mail, som bekräftelse på min annullering av det jag inte beställt var konfirmerat,men de betalar inte tillbaka pengarna,utan enligt annullerings brevet, skulle abonnemanget gälla för den tid, de emot min vilja dragit pengar för. Så jag tänkte, att 100 kronor inte är så mycket och eftersom jag inte är i Sverige,kan jag använda abonnemanget jag betalat för,som inkluderar fria samtal till bl.a Sverige,för att uträtta några ärenden. Men då visade det sig, att det inte alls stämmer, att mitt abonnemang som jag betalat för,fortfarande gäller en månad, trots att jag omedelbart annullerade det, som jag inte ville ha. De samtal jag ringde dagen efter de dragit ett månads abonnemang för fria samtal,fungerade inte, utan jag fick betala vanlig taxa. Vilken i och för sig är så låg,så att jag därför inte behöver detta abonnemang,Hoppasbara nu att de inte fortsätter att dra pengar för abonnemang, som jag inte vill ha. Abonnemang som dessutom, sen inte visar sig fungera,som det skulle göra, trots att jag sagt upp det,eftersom de uppenbarligen inte tänker återbetala för den månad som de 100 kronorna,abonnemanget kostade..
Clarence Gautfalk
Häradsvägen 18
570 84 Mörlunda
Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar